A Google hirdetésekben rejlő lehetőségeket megfelelően kihasználva, rendkívül hatékonyan juttathatjuk el az általunk kínált termékeket, szolgáltatásokat a potenciális felhasználóknak. Ehhez elsősorban egy jól megtervezett AdWords kampány szükséges, amivel megfelelő helyen és időben érhető el a vállalkozás célközönsége. Ez azért lehetséges, mert az internethasználók több 90%-a találkozik nap mint nap a Google hirdetésrendszerével.
Mivel minden adat regisztrálásra kerül a hirdetésekkel kapcsolatban, attól kezdve, hogy hányszor jelent meg a hirdetésünk, azon keresztül, hogy ezt követően hányan kattintottak rá és hányszor váltott ki vásárlói szándékot. Ezen adatok alapján már célzottan meg lehet szólítani egy adott csoportot, amely érdekelt a vállalkozás által kínált szolgáltatásokban vagy az adott termékek megvásárlásában. Az AdWords kampány hatékonysága más egyéb mellett ezzel is maximalizálható. Természetesen ez csak egy része annak, amit a TopTarget kampánykezelő szakembere elvégez az AdWords kampány sikere érdekében.
Több lábon áll az online marketing kampány
A Google hirdetések mellett, hadirendbe lehet állítani a Facebook, illetve YouTube hirdetéseket is, a még nagyobb bevétel generálása érdekében. Továbbá, beszélhetünk még tartalommarketingről és persze a keresőoptimalizálásról is, a weblap készítés és a webanalitika mellett. Nem biztos, hogy mindre szükség van egy adott online marketing kampány keretein belül, de az sem kizárt, hogy ezek a szolgáltatások egy-egy pillérként szolgálnak majd a későbbiekben.
Ilyenkor külön figyelmet kell fordítani minden pillérre a kampány előre haladásával, ami rendszeres optimalizálással érhető el. Ha az egyik esetében gyengülés következik be a kampánykezelő hibájából fakadóan, az könnyen magával ránthatja az egész addig felépített munkát. Az online marketing kampány tehát rendkívül összetett dolog, ami folyamatos figyelmet és elhivatottságot igényel. Ezért van szükség olyan magasan képzett szakemberekre, mint akik a Top Target csapatát alkotják.